18 Şubat 2015 Çarşamba

BAZI ŞEYLER DEĞİŞMİŞ

Sabah tartıldım 78,5 kg.
Oh ne güzel birşey bu, tekrar gün be gün hafiflemek, güçlenmek...

Güzel bir Karatay kahvaltısından sonra evde birkaç işimi hallettim ve Bostanlı Pazarı'na gittim. Döndüğümde aşırı üşümüş olarak hemen bir çay yapıp yanında da 1 tane kurabiye yedim.
Evet bugün kaçamak yapıp en en en ama en sevdiğim kurabiye olan lor kurabiyesinden şekersiz çayımla beraber 1 tane yedim.
Amannnn ne tatlı bir şeymiş o, şekerden bayıldım, canım yemek istemedi. Şekere karşı hassaslaşmışım meğer şu 10 günde...Çayımda bile şeker ya da stevya yoktu üstelik.
Zorla yedim bitirdim.

Niye zorla, çünkü yemek istiyorum ama o eski tadı alamıyorum. Yine de çayın şekersiz tadına varmaya başlamak çok güzeldi :)

Bugün acayip soğuk, gündüz güneşli, sanırsın sıcak, ayaz adamı üfürüyor çünkü aşırı soğuk bir rüzgar var. Sabah sıcaklık 0 derece hissedilen -7 imiş , ben öğlen çıktığımda belki birkaç derece daha iyiyi disanırım.

Şubat sonunda yani 10 gün sonra 77'i görmek dileğiyle!

Bir akşam yemeği tabağım, havuç ve soğanla pişmiş kuşbaşı et, mevsim salata ve2 parça izmir tulumu.




Hiç yorum yok: