29 Mart 2012 Perşembe

MAZERETİM VAR SIKILDIM BEN


Offffffffffffffffffffffffffffffffff!!! 
Gene gelenler geldi bana!! 
Ne mi geldi ? 
PMS'im geldi-de geçiyor bile ama ben de ki bu yeme isteği geçmiyor kardeşim!!
Şu hormon dengesi(zliği) nelere kadir... İçime koca bir fil düşmüş, yedikçe yiyesim geliyor...
Son bir haftadır 1 ileri 2 geri şeklinde  gidiyorum..

Oysa 6 gün önce  64,2kg. ile yeni rekorumu kırmış, tartıda rakamı gördükten sonra yıllardır sırf kendime ibret olsun diye sakladığım ve fakat artık hiçbir zaman içine gireMeyeceğimi düşündüğüm o, eski moda, ceket pantolon takımımın içine girebilmiş ve mutluluktan akşama kadar ağzım kulaklarımda gezmiş olduğum halde...

Son 3 gündür yediklerimi burada bir saysam  pek sevgili Pier Dukan aha şurada şak diye bayırlır yemin ediyorum!!!
Ama çok güzeldi be, o cevizli baklava... 
Sonra o Bostanlı Pazarında normal insanların arasına karışıp yediğim sıcak sıcak, tazecik bol peynirli gözleme...
Ya o, akşam evde yaptığım meyveli dondurmalı tatlıya ne demeli??? 
Off off... 
Tamam pek güzellerdi de bi o kadar da vicdan yaptım ya sonra?!! Bu zamana dek yaptığım hiç bir kaçamak için bu böyle vicdan yapmamıştım.

- Yaparsın tabi ''deli kızım''', hiç bu kadar hedefe yaklaşmamıştın öncekilerde...
-Ne yapayım, nerelere gideyim???  
-Otur oturduğun yerde!! 
-Değil mi?? 
-Aklını başına topla!!
-Olur efendim!Başka??
-Kızma öyle hemen...Az kaldı be yavrum, heba etme bu kadar emeği!!!
Yavrum, kuzum, bi tanecik Seda'cım aferin bak, daha önce hayal bile edemediğin bir başarı bu, olur mu bozmak, olur mu gerisin geri gitmek?!!!
-Olmaz tabi yaaa...
-Bak ne kaldı doğum gününe şunun şurasında... Yeni yaşına yeni zaferinle girmek varken...Yaparsın sen, yaparsın..
Ben bilirim kızımı..
Yaparsın...
-Tamam o zaman yapayım da kurtulayım be!

Hiç yorum yok: