1 Mayıs 2012 Salı

GEL TESKERE GEL

Of güçlendirme puf güçlendirme!!
Ne yapıcam seninle?
Her şey ne güzel, ekmek yeniden, tatlı yeniden, hamur işi yeniden amaaaaa herşey kararında olmalıyken ben pek kararında olamadığımı fark ediyorum.


65-66 arasında gidip gelmekteyim. Hem de uzun zamandır, bayağı bildiğin güçlendirme gibi ama zaten güçlendirmedeyin yahu!!
Eh tamam beni çok tatmin etmese de memnunum tekrar eski kıyafetlerimi giyebilmekten. Ama biraz daha sıkmalıyım dişimi.. Biraz daha çaba sarfetmeliyim...

Şimdiye kadar rekorum 63,7 kg.
Demekki 64'ün altına inebiliyorum, yani  hedefim olan 63'e de ulaşabilirim, hatta 62 kg. hiç fena olmazdı hani!!
Hepi topu 3 kilo'cuk!!
-Hadi güzel yavrum,
  Hadi benim güzel kuzum,
 Yaparsın en bu işi,
 Yapabilirsin,
 Hatta drama hocamızın deyimiyle  ''daha da iyisini yapabilirsin''.

Hiç yorum yok: