6 Nisan 2012 Cuma

DEFİLE DEDİĞİN BÖYLE OLUR!

Hayatımın en unutulmaz, en güzel defilesini izledim bu akşam!!

Unuttuğum, kaldırdığım, bir gün belki tekrar içine girerim diye sakladığım ne kadar eski yazlık kıyafetim varsa hepsini çıkardım yerlerinden... Bir bir giydim, üzerime tekrar olanlarla şöyle evin içinde bi ''cat walk'' yaptım :)) 
Müthiş bir DJ bana eşlik etti; bütün aşam süper müzikler eşliğinde kah dans ettim kah defile yaptım eskiden bacağımdan, kolumdan geçmeyen kıyafetlerimle kendime, DJ'ime ve şaşkın şaşkın bakan (aslında hayran hayran demek istiyorum tabiki burada) kedim ''Dude'' a...

İnsan hiç bu kadar sevinir mi böyle bir şeye ya??? 
Sevinir, sevinir hem de kuşlar gibi uça uça sevinir :))  Ne güzel ya, eskiden beğenmediğim tişört, etek, şort vs. tık diye oluyor bi de yakışıyor. Bak bak inceysen çuval giysen yakışır derler  ( ya da ben diyorum) yalan değil, çok doğru...
Wallaha kilolu geçen yıllarıma yandım...


Olsun zararın neresinden dönülse kardır... Ben de çok ama çok mutluyum şimdi!
Kısa süre sonra Before/after fotoğrafımı koyayım diyorum ne dersiniz ;-)

Hiç yorum yok: