5 Nisan 2012 Perşembe

GERİ SAYIM BAŞLASINNNNN!

Pazartesi sabahına 3 gün kaldı! 
Pazartesi ne mi olacak?.... 
Hahahahahaaaa.... 
Güçlendirme olacak  :)))
Bir önceki yazımda söylemiştim; artık kilom ne olursa olsun Pazartesi günü Dukan Güçlendirme Safhası'na geçiyorum diye.

Bu haftayı gerçekten iyi geçirdim. Şimdi önümde Cuma dahil önemli bir haftasonu var. Allah'ım sen bana ''güç'' verki alnımın akıyla ''güçlendirmeme'' geçebileyim...

Güçlendirmeyi kafamda tekrarlamaya, fikren alışmaya çalışıyorum ne zamandır. Abarıp abıtıp sapıtmayayım diye... Bazı şeyler serbest olunca ipin ucunu kaçırmamayım diye...

Mesela günde 2 dilim  tam tahıl ekmeğim varya hani, o ekmek 4-5 dilim olmamalı ya da ödül öğünleri üst üste yenmemeli, meyve günde 1 adet iken  yılbaşı gecesi çılgınlığında homini gırtlak şekline dönüşmemeli gibi....

Tabi bu arada güzüm sürekli ''Karatay Diyetine'' kayıyor. Aslında ben bu güçlendirmeyi Karatay'lı yapabilirim. Bunun üzerinde ne zamandır düşünüyorum da bir türlü uygulamaya geçmeye korkuyordum. 

Şimdi işler daha kolaylaşacak. Bir kere hedef kiloma  ya da en azından yakın bir kiloya inmiş olacağım. Böylelikle diyetimin rutininde daha fazla ''oyun oynama'' alanım olacak. Şimdi bana ''insan sağlığı oyun mu'' diye soranlar olursa eğer;
Ben biraz kendimi biliyorum da konuşuyorum. Herkes de kendini bilecek. Herkesin bünyesi, vücudu, sağlık durumu, kan değerleri, yaşam biçimi vs. farklı. Ben kendimi olabildiğince takip ediyorum ve kendime göre bir yol çiziyorum bilginize.

Uygulamaya geçince buradan yazacağım sonuçları... Aklımda çok hain fikirler var :))
Bu arada İpek Hanım Çiftliğinden aldığım son paketimde ''buğdağ kepeği'' de vardı. Ekmek yaparken kullanacağım.

Çiftlikte yararlı/doğal ne arasanız var. Pınar hanım acayip kafası çalışan, çalışkan, samimi ve içten biri. Şu anda o kadar çok bileni var ki. Buna hem çok seviniyorum -birçok insan sağlıklı beslenme şansına sahip oluyor böylelikle- , hem de içten içten kıskanıyorum. Nedeni ise Pınar hanımla daha çok yazışmak ve görüşmek nasıl mümkün olur diye düşündüğümden. Üstelik sade vatandaş değil, sanatçılar, bürokratlar, ünlü kişiler, eşi dostu, akrabasından bana sıra gelirmi acep.... Ama en son bana mailinde artık ''hanım'' lafını kaldırıp ''Sedacım'' diye yazmıştı ki içim nasıl mutlulukla doldu anlatamam :)

Uzun zamandır çiftliğine ziyarete gitmeyi planlıyorum ama bir türlü beceremedim daha :(
Çok kısa bir süre içinde yapacağım artık....

Ayrıca blog'umda bir ''Pınar Hanım Köşesi'' açmak istiyorum. Kendisine bahsettiğimde çok memnun oldu. Onun haftalık yazılarını yayınlayacağım ki daha fazla insan bazı gerçekleri okuyup öğrensin, sağlıklı, kirlenmemiş, genetiği bozulmamış doğal şeyler yiyebilsin, onu daha iyi tanısın, girişimci olanlar da onun gibi tarım ve hayvancılık yapsın....

Aslında bu ayrı bir başlık konusu o yüzden şimdilik lafımı burada keseyim ve herkese iyi geceler diliyeyim...



Hiç yorum yok: