18 Şubat 2015 Çarşamba

10. GÜN

Her gün blog yazmak çaba istiyor oysa ben canım istediğinde yazmak istiyorum. Doğal olarak da bunun sonucu işte ancak bugün yazabildim.

Geçen haftadan sadece 5. ve 6. günler neler yediğimi bir kenera not etmışim.
Buyrun:

5. GÜN:

SABAH:
*1 büyük bardak su
*4 tane mini sosis
*Zeytin yeşil ve siyah karışık 10-12 adet
*1 küçük turp
*Çay

ARADA: 1 büyük bardak su

ÖĞLEN:
*1 kase zeytinyağlı pirinçli pırasa
*1 büyük bardak su

AKŞAM:
*4 tane köfte
*Bol mevsim salata
*2,5 bardak kola zero

ARADA:
*Çay ve bitki çayı
*1 dilim eti burçak bisküvi bardak su

Yürüyüş yapamadım.

6. GÜN: (PAZAR GÜNÜ)

SABAH:
*2 büyük bardak su
*Yulaf ezmesi, 3 yemek kaşığı yulaf ezmesini 1 bardak süt ile kaynattım, içine biraz stevya ve 1 avuç kadar çiğ fındık -robottan geçirilmiş- kattım.
*Çay
*1 lokma peynir

ARADA: 2 bardak su

ÖĞLEN:
*1 kase zeytinyağlı, pirinçli pırasa
*1 küçük Amasya elması

AKŞAM:
Ne yazıkki not almamışım ve hatırlamıyorum....

Neyse arkadaşım yani bu bloğu takip eden kimseler sizee diyeceğim odur ki şu anda diyetimi yaşam şekline getirmeye çabalıyorum. Yaşam boyu diyet yapamam, sürekli insanlara diyetteyim de demek istemiyorum açıkcası... O yüzden de çok katı kurallar koymadım kendime. Canım ekmek mi çekti 1 lokma atıyorum hemen. Ama her zaman değil tabi...Şimdi kilo verme sürecinde olduğum için özellikle hamur işinden gelecek karbonhidratları ve her türlü şekeri elimine etmem şart...

Şu anda Dukan'ın 2/0 metodunu Karatay ile birleştirerek gidiyorum. Yani Haftanın 2 günü (Pazartesi ve Perşembe) protein günü yapıyor ( ama yediklerimin hiç biri diyet ürün değil) kalan 5 gün Karatay usülü besleniyorum.
Zeytinyağını boca etmesemde esirgemiyorum salatalardan, sebze yemeklerinden..
Çok fazla kuruyemiş tükettiğimi söyleyemem. Geçen hafta sadece 1 avuç fındık yedim o da yulaf ezmesinin içindeydi. Bu arada yulaf ezmesi bu şekilde inanlmaz doyurucu oluyor.

Haftanın diğer 5 gününde de ekmek yerine dukan krebimi kemiriyorum, öyle pek ahım şahım bir tadı olmuyor ama ekmek yerine geçiyorya o birkaç lokma işte o benim kurtarıcım diyebilirim. Çünkü ekmeği banmak ya da yanına katık etmek diye birşey vardır bilirmisiniz o tadı? Ne güzel birşeydir o :)

Et yemeği çok seven biri olarak diyeti başladığımdan beri bir zevk alamama durumu söz konusu hafif bir mide bulantısı da oluyor sanki...Çünkü etle konbine ettiğim şeylerin yoksunluğu bunu yaratıyor sanırsam. Ya da karbonhidrat yoksunluğu belkide... Bilmiyorum ama şunu söyleyebilirim; sigarayı bırakmak için sigara bıraktırma ilacı kullananlar bu dediğimi anlarlar en iyi, canınız sigara içmek isyiyordur hani benim yemek yemek istemem gibi ama o ilaç yüzünden sigara size kokar bi nefes çekersiniz iğrenç gelir artık sigara içmek size zevk vermiyordur içmek istediğiniz halde hem de...Sanırım en iyi betimleme bu oldu...

Misss gibi bir salata fotoğrafıyla sonlandıralım bu yazıyı :)




Hiç yorum yok: