12 Şubat 2015 Perşembe

BUGÜN KARARLILIK GÜNÜ

Bir diyette 3 günü devirdiyseniz gerisi daha kolay gelir. O yüzden bugün kararalılık günü.
Her günün akşamında yazamıyorum ama şimdi burdan devam..

Yazmayınca bıraktım sanmayın hemen öyle, bu sefer kararlıyım!
Bu gün dayanamadım (11 Şubat/15) tartıldım. Tam tamına 2 kilo uçmuş, amman ne güzel bir motivasyon, işte Dukan'ın bu motive edici, ivmeli başlangıcını seviyorum!
Elbette bu 2 günde giden 2 kilo çok büyük oranda ödem ve su, ama çok iyi hissettiriyor o kesin!
Onun için günde ortalama 3 lt civarı su içiyorum.Ayrıca protein ağırlıklı yediğimde içim kuruyor, su içmekte hiç zorlanmıyorum, kütür kütür bardak bardak suları deviriyorum.

Bu 3 günde en çok hafif bir baş ağrısı ve biraz seremlik oldu diyebilirim bi de hafif mide bulantım oldu.Midem ''ekmek'' yemek istiyor, beynim rafine şeker istiyor, açızzz, açızz diye bağırıyorlar ama bu karbonhidrat ve şeker açlığı yoksa hiç aç kalmadım canım ne zaman yemek isteği duyuyorsa yedim ama  ''ay sıkıldım, vay gözüm aç, şunu da yiyeyim diye değil'', bir de akşam yemeğinden sonra yememeye özen gösteriyorum. Eğer gece yemek istiyorsam sadece sıvı şeylerle yeme isteğimi bastırıyorum.

Evet günü gününe not aldığım yediklerimi aktarmaya geldi sıra:

SABAH:
*Kalkar kalmaz 3 bardak su
*Krep
*Sucuklu yumurta
*2 tatlı kaşığı labne peyniri
*1 parmak diyet beyaz peynir
*4-5 bardak limonlu çay, arada yarım Stevya tablet kullanıyorum.

ARADA: 1 lt kadar su aralıklı zamanlarda.. Bugün de marmelatları derin derin kokladım, iyi oldu :)

Öğlende Bostanlı Pazarına gittim. Bol bol yeşillik aldım ohhh ne güzeldi. Zeytin alırken zaten 6-7 tane zeytin yedim. Böylelikle Dukan 3.Saf protein günüm Karatay olarak devam etti. Pişman değilim tam zamanıymış, koca salatayı büyük bir zevle yeyince anladım :)

ÖĞLEN:
*1 büyük kase mevsim salatası zeytinyağlı, limonlu ve sirkeli
*1 kibrik kutusu kadar İzmir tulumu
*Krep
*2 bardak su
*1 şişe maden suyu
*1 büyük fincan zencefilli çay

AKŞAM:
*100gr. kıyma (soğanlı kavrulmuş, üstüne 1 yumurta kırılmış)
*2 bardak kola zero
*1 küçük kase salata
*Krep
*Su

Salata çok iyi geldi, içim kurumuş valla....

Ee yürüş ne oldu? Pazara gidip gelmek sayılmaz...
Akşam bir toplantıya katılacağım, tabi çok güzel fırsat bu, Karşıyakaya yürüyerek gittim; 40dk. kadar sürdü. Toplantı bitince de İzban Trenine binmek istemedi canım, hava çok soğuk ama temizdi, rüzgar sayesinde şehrin yakıt kirliliği hissedilmiyordu nefesimizde. Ben de eve dönüşü yürüyerek yapmaya karar verdim, hatta kestirme bir yol buldum. Sanırım 20-25 dk falan sürdü yürümem.

Ve fakaaaatttt sağ ayağım fena halde isyanlarda, biraz zorladım sanırım. Geçen Temmuz ayında, bir akşam evde coşup, deli gibi 40dk kadar ayak ucunda latin dansları yapınca ayak parmak eklemimin kapsülünü zedelemişim. Bu uzun yürüyüşten pek hazzetmedi sanırsam....Canım ayağım yakında taşıdığın yük epey bi hafifleyecek o zaman iyileşmiş olacaksın :)

Evet bu günlük bu kadar!

Bu arada sizi mahallemizin domuzcuğu ile tanıştırayım. Öyle besili duruyor ki o yüzden ona bu adı verdim :)





Hiç yorum yok: