10 Şubat 2015 Salı

BUGÜN GÜNLERDEN ''DEVAM''

Evet 2. gün geldi geçti bile..
Bu gün İzmir çok soğuk, hatta yükseklere kar yağdı, kıyılara da serpiştirdi, rüzgaz ayaz yakıyor, olsun işte ''kış'', olması gerektiği gibi...

Sabah biraz geç kalktım ve kahvaltıyı da geç yaptım, hem eşim de bana eşlik etti güzel oldu :)
Kalkar kalmaz 1 bardak su

SABAH:
*Yulaf kepeği krebinden
*1 tane haşlanmış yumurta
*4 tane mini hindi sosis, biraz hardal ile
*1 parmak diyet beyaz peynir
*Birkaç tatlı kaşığı kadar labne peynir
*Stevya'lı 3-4 bardak çay

ARADA:
1 bardak su

ÖĞLEN:
*Dünden kalma yoğurlu tavuk göğüs
*Krep
*4-5 kaşık kendi yaptığım yoğurttan
*2 bardak su

Evden çıkmadan tatlı isteğimi evdeki marmelat kavanozlarını tek tek açıp derin derin koklayarak geçirdim. Koklayarak açlık hissinin bastırılabileceğini biliyor musunuz? Bütün gün mutfakta yemek pişirdikten sonra kendinizi çok aç hissetmemeniz işte bu sebepten...

Öğleden sonra dışarıda işlerimi hallettim. Göztepe civarında otobüsten inince bir lokmacı görmeyeyim mi, hemen sıraya girip lokma alma içüdüsü ile oraya doğru meylettim fakat gideceğim yere yetişme kaygısı ile vazgeçtim ve ancak bu hamleden sonra aklıma diyette olduğum geldi :)) Ne garip ilk sebebim geç kalmamak idi diyet değil!!! Ama farkına vardığımda kendime çok güldüm, canım Seda'm ne güzel ne tatlı bir çocuk var senin içinde...Lokmaya bayılırım, hele hayrına dağıtılan bir lokma sırası görmeyeym...

AKŞAM:
*Krep
*Tavada, 1 tane ince havucu rende ile 1 adet tavuk göğsünü  soteledim. İçine biraz zencefil tozu attım. Hiç tuz yok.Biraz taze karabiber çektim. Valla güzel oldu :)
*2 kase ev yapımı yoğurt
*1 bardak kola zero
*1 lokma ekşi maya ekmeği labne peyniri ile -bu benim göz hakkım idi- ondan sonra rahatladım.

ARADA:
*2 bardak limonlu çay
*2 büyük bardak su

Bugün biraz başım ağrıyor ama bunun olacağını biliyordum. İlk dukan deneyimimde de olmuştu , ilk günler beyinin yoksunluk septomları olarak başağrısı oluyor sanırım.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel güzel, çok güzel.
Pek de lezzetli görünüyorlar vallahi:-)