9 Şubat 2015 Pazartesi

MARTILAR GİBİ

Peki, epey zaman geçti.
Demeki öyle olması gerekiyordu.

Bugün yeni bir start aldım.
Hadi hayırlısı!

Bu sefer kendime göre bir plan uyguluyorum.
Başlangıç,
Dukan ama tam olarak Dukan değil;genel hatları ile Dukan Atak diyebilirim.
Sonrasında,
Dukan Seyir aşaması 2/0 tekniğinde serbest günler Karatay olarak devam edecek.

Hergün yediklerimi yazmak iyi bir taktik olabilir diye düşündüm şimdi;

O zaman bugün yediklerim:

SABAH:
Kalkar kalkmaz 1 büyük bardak su
*2-3 bardak çay, şekersiz, limon damlattım.
*2 yumurta tavada, 1 çay kaşığı doğal tereyağında, kısık ateşte sarısı tam pişmeden
*Buğday kepeğinden krep ( yulaf kepeğim yoktu) 1,5 yemek kaşığı buğday kepeği+1,5yemek kaşığı labne peyniri +1 yumurta. 3'e böldüm, her öğün bir parçasını yedim.
*1 parmak kadar sert Ezine peyniri
*2-3 tatlı kaşığı labne peyniri

ARADA:
1 büyük bardak su
Yarım saat yürüyüş

 ÖĞLEN:
*Soğanlı ve yoğurt soslu kuşbaşı tavuk göğüs 
*1/3 buğday kepeği krep
*4-5 bardak splendalı çay

ARADA:
3 büyük bardak su

AKŞAM:
*1-2 lokma tavuk  yemeğinden
*3-4 kaşık yoğurt
*1 lokma diyet beyaz peynir
*1 küçük bardak kola zero
*1büyük bardak su

ARADA:
*Splendalı 1 fincan türk kahveli süt
*2 büyük bardak su

Burada, akşam yediğim peynir hariç hiçbirşey ''diyet'' yada 'light'' değil.

Birkaç ay önce vapurda karşıya geçeren çekmiştim bu martıları ve instagram hesabımda yayınlamıştım.
Bu martılar gibi hafifleyip uçmaya inşallah....






2 yorum:

Adsız dedi ki...

Haydi bakalım.
Benimde bugünlerde rutinim bozuldu, bir tuhaf oldum. Ne yediğime dikkat ediyorum ne yürüyüş yapıyorum. Tuhaf oldum.
İnşallah kendimi sevdiğim günlerime geri dönebileceğim.

Öpüyorum tebrik ediyorum, başarılar diliyorum.

Buraya yazabilirsin her gün ne yaptığını, böylelikle yazacağın için ona göre de hareket edersin belki.

Sedanın Mutfağından dedi ki...

Teşekkür ederim Azem :)

Epey zamandır bu zamanı bekledim, hazır olunca insan başlıyor, senin içinde o zaman geldiğinde içinde hissedeceksin :)