5 Ocak 2012 Perşembe

AH DİZLERİM VAH DİZLERİM

İki gündür spor yapmıyorum, yapamıyorum!!
Benim sporum, gündüzleri çıkabilirsem yürümek çıkamazsam akşamları evde cross yapmak-tı.
İlk defa 6-7 yıl önce dizlerimin iç ve ön kısmı ağrımaya başlamıştı. Buna tam bir ağrı diyemeyiz. Şöyle ki, hareketle artan bir sancı. İç kısımlarında sanki bir ipi aşağı yukarı geriyorlar, ön kısımda ise yere çömelirsem eğer ben burdayım diyen bir ağrı var. Cross yaparken, yürürken hatta otururp ayaklarımı uzakttığımda bile.

O zamandan kalma doktor raporunu buldum; yan bağ zedelenmesi.
Ülen ne yaptım da zedelendi bu tombul dizler yahu.... Şimdi gene aynı şey oluyor. Tabi azıcık corss yaptım ya, azıcık düzenli yürümeye çalıştım ya! Alacak benden acısını sevgili dizlerim. Habi de çok eğlenerek yaptığım dans olayı var ki dizlerim hiç hoşlanmadı bu işten besbelli.

Dün bilmem kaç kat eski röntgen filmi, eski tahlil sonuçları vs.'in arasında bulduğum, doktorun reçetesinde dizi büken hareketler yok ama yürüyüş olabilir diye yazıyor. Bir de bacak kaslarını güçlendiren bir egzersiz broşürü vermişti ama o kayıp, yok öyle birşey benim sağlık raporları çeyizi arşivimde!!


Acilen kendime iyi bir yürüyüş ayakkabısı edinmem gerek!
Şu altı yuvarlak modeller çok ilgi çekici. Hani şu ''zayıflatan'' diye lanse edilenler...Benim ilgimi çekmesi daha çok yerden alınan darbeyi ağaklara vermeyip tüm iskelete yayıyor olması. Dolayısıyla bel ve diz ağrısı olanlar için önerilien bir spor ayakkabı.
İnternette 1-2 marka buldum hemde iyi bir fiyata, ama nasıl güveneyim?? Ayağıma olacak mı olmayacak mı, sahte olup sağlıkta da etmesin tabi.. Orjinal olup olmadığını da araştırmak lazım. Bakalım yapacağız bir güzellik bu narin dizlere.
Canım dizlerim, balım dizlerim, sizleri çok seviyorum, lütfen kendinize bir çeki düzen verim canım aaaaa!! Tamam tamam  kızmadım, kızmadım, sevdim!!


Bugün de oturdum evde, yemek yaptım, bulaşık yıkadım, kedimi besledim arada boğuştuk onunla (ellerim minik diş izleri ile dolu) arada seviştik :) Tam 24 günlük sebze çorbası stokumu buzluğa kaldırdım. Nerden biliyorsun 24 günlük olduğunu derseniz. Marketten aldığım büyük boy kağıt bardaklara paylaştırdım da ondan :) Tam 24 tane!!!
Yarın dahiliye doktoruna randevum var.
Taaaa ne zamadır yapmak istediğim kan tahlileri vs. hepsini kontrol ettirmek istiyorum. Hatta bir mini chek-up olacak sanırım! Bakalım Dukan nasıl etkilemiş metabolizmamı?? Dizleri de söyleleyim bu arada.

Evet sevgili günlük bugün haberler biraz tatsız..
Yarına daha iyi olsun inşallah!

Not: Fotoğraflar temsili olup, Google görseller sayfasından alınmıştır.

Hiç yorum yok: