3 Ocak 2012 Salı

YILBAŞI AKŞAMI FENOMENİ VE SONRASI

Yılbaşı akşamı öyle güzel yedim, içtim ki ertesi gün bana maaliyeti tam +1 kilo olarak döndü!
Ammaaaaan sen de. Çok derdimeydi sanki...
Ohhhhhh! Canıma deysin, deydi de zaten :)

Şimdi size ertesi gün +1 kilo gelebilmek için yemeniz gerekenleri sıralayayım ;-)

Kahvaltıdan önce koca bir dilim kek,
Öğleye doğru normal bir dukan kahvaltısı
Akşam üzeri biraz dukan tarzı atıştırmalık (peynir, yulaf kepeği krebi vs)
Akşam:
Öncelikle evde hiçbir şekilde yemek hazırlanmaz çünkü ''Cısss'' olan tüm bu yiyecek ve içeceklerin yarına kalması istenmez!!
Dolayısıyla yılbaşı yemeği için güzel bir restorana gidilir.

Ve güzel güzel siparişler verilmeye başlanır.

Masada restoranın ikramı olarak ortadaki 1 porsiyon tereyağı ve tulum peyniri tabağından ve bununla beraber yenilen sıcak puf puf mini lavaşlar (sanırım 4-5 adet yedim)
1 şişe 35'lik rakı (4 tek içtim) yanında maden suyu,
1 porsiyon tereyağlı, mini parça sucuklu humus (yami bir şey )
1 porsiyon yeşillik tabağı ( haşlanmış ege otları)
1 mini lahmacun (nasıl özlemişiiiiim)
1 Paçanga böreği (süperdi süper, onca zaman yemediğim karbonhidrat-et karışımı olarak harikaydı)
1 dilim yağlı beyaz peynir
1 porsiyon zeytinyağlı közlenmiş patlıcan
1 porsiyon haydari
Güveçte tereyağlı 4 adet jumbo karides(yarısı)
1 porsiyon külbastı (yarısı)
1 küçük porsiyon pilavlı hindi eti (yarısını yedim-restoranın ikramı olarak geldi)
1 porsiyon künefe (yarısı)
3 bardak (1 şekerli) demleme çay
Yeni yıla kadeh kaldırmak için 1 kadeh beyaz şarap.

Görüldüğü üzere çok güzel yedik, içtik, midem şişti resmen, rahatsız oldu tabi biraz; alışkın değil zavallı midem!

Yılbaşı akşamı hesap biraz yüklü gelir elbet ama uzun zamandır dışarı çıkmadığımız ve gittiğimiz restoran özel yılbaşı programı ve menüsü yapmadığı için ücretler şişirilmiş değildi. Zaten özellikle böyle bir yer seçtik çok da memnun kaldık :) Hatta hesapta bize biraz indirim de yapmışlardı.

Ertesi gün kaktım ve tartıldım tam 1 kilo artıdayım!!!!

Şimdi de size böyle bir gecenin ardından 2 günde -1 kilo gelebilmek için yemeniz ve yapmanız gerekenleri sıralayayım ;-)

Eyvah eyvah diyerekten başladım kendimce bir ''yumruk hareketine'' ve sabah 40 dk. akşam da 50 dk. cross yaptım.
Tüm yediklerim dukan'a uygun ve az miktarda oldu.
Sabah 1 haşlanmış yumurta, üzerine limon sıktığım maydanoz, roka, yeşil ve kırmızı taze biber, bilumum karışık peynirler ve yulaf kepeği krebimin yarısı.
Diğer öğünlerde daha çok yulaf kepeği krebim, sebze çorbam, peynir ve yoğurt baş rollerdeydi!

Canım birşey yemek istedikçe su ve bitki çayı içtim. Herhalde 3 lt su içmişimdir.
Ertesi gün tartıda yarım kilo gitmiş olduğunu görünce çok sevindim!
Durmak yok devam!

Pazartesi protein günüm,
Sabah 1 haşlanmış yumurta, bilumum karışık peynirler ve yulaf kepeği krebimin yarısı.
Protein günü olmasına rağmen öğlen arası yine sebze çorbamı  1/4 yulaf kepeği krebimle içtim.
Öğlen 60 dk cross yaptım.
Akşam yemeğimi 17:00'de 1 haşlanmış yumurta, peynir, 1-2 dilim çemensiz-yağsız pastırma, kreb ve çay ile yaptım.
Yine epey su içtim yani normal günlerde içtiğimin üstünde (3lt. civarı)

Potoğraf kursuna gitmek üzere evden çıkıp vapur iskelesine 20dk. inanılmaz tempolu (vapuru kaçırmamak için) yürüdüm. Kurstan sonra dönüşte de iskeleden eve, arada Tansaş'a uğrayıp alışveriş de yaparak 4-5 kg ekstra ağırlıkla 20 dk. daha yürüdüm.
Gece saat 22:00 de 1 küçük kase diyet yoğurt yedim ve 23.30 gibi yattım.
Sabah -1kg ile güne uyandım :))

Tamamdır!
Vermek de almak da o kadar da zor değilmiş değil mi ....

Not: fotoğraflar temsili olup Google görseller sayfasından alınmıştır.