28 Aralık 2011 Çarşamba

YENİ YIL GELİYOORRR!!!

Yılbaşı ağacımızdan

Merhaba,
En son yazmamdan bu yana kilo vermem biraz yavaşladı ama sonuçta bugün 68 kg'ı yaklamayı başardım :)
Bu 2 hafta içinde çok güzel bir kek yapmıştım ve bu kekten aralıklı günlerde tam 3 büyük dilim yedim!
Arada çok güzel peynirler de yedim.
Ve cross ile yürüyüşümü biraz aksattım.
Aslında hareketimi azaltmamış olsaydım bu kadar etkilemezdi eminim ama pişman da değilim. Bugün 41. gün ve ben 7,5 kg verdim şimdiden yani biraz hızlı diye düşünüyorum aslına bakılırsa. Hal böyle iken bile programın 1 kg önündeyim ve bu da benim rahat hissetmemi sağlıyor.

Bu arada yeni yıl geliyor...
Yeni bir yıl!!
Bir seneyi daha eskittik, kullandık, yedik bitirdik!!!
2012 umarım çok daha güzel geçer, daha çok güzellik, daha çok umut, daha çok sevgi olsun hayatımızda, çevremizde, dünyamızda...
Herkese iyi seneler :)
Tabiki yılbaşı akşamı da gönlümce yiyeceğim. Dukan amca biraz beklesin :)

Hiç yorum yok: