16 Aralık 2011 Cuma

HİÇ DİYET HAVAMDA DEĞİLİM!

My little darling ''Dude''
Dukan'a başlayalı bugün tam 29. gün!
Son bir haftadır sürekli bir iştah durumu!!!
Hele bugün hava da berbat, gri, soğuk ve yağmurlu.. Pehh...

Yine de sabah erkenden kalkıp sahile fotoğraf çekmek için gitmeme engel olmadı :) Çünkü sabah az da olsa güneş vardı. Kameranın pili 20dk. sonra pes etse de en azından biraz pratik yaptım, sabah sabah hava almış oldum, yürümek de iyi geldi :)


Yaklaşık son 1 haftadır Dukan'la ilgili ne mi yaptım?? ?
Ufak kaçamaklar haricinde ölümcül hatalar yapmadım diyebilirim. Böyle bir yeme isteği, canı tatlı çekmeler falan oldu ama yemedim tatlı, yemedim pasta börek, yemedim çikolata.... Aferin kızım!!!

Peki ne yedim?!
Halis mulis soğuk sıkım doğal zeytinyağımdan salatalara koydum azıcık, pişirdiğim yemeklere de... Sonra evdeki caaanımmmm eski kaşar (bu hafta pazar'a Kars'tan getirilmiş peynir tekerinden kestirerek aldığım), geçen haftaki pazardan aldığım Çeçil peyniri, tatlı lor gibi yağ oranı hiçte Dukan'a uymayan peynirleri yiyerekten beyaz kural ihlalı yaptım... Sonra 3 gün önce accayip güzel pekmezli hindi göğüslü bir lahana yemeği yaptım ki of of!! Tarifin orjinalı büyük bir hayranlıkla takip ettiğim Refika Birgül'ün NTV'ye yaptığı Mucize Lezzetler Programından .

Refika ile damak zevkimiz çok benzeşiyor. Geçenlerde onun Facebook sayfasında bir hayranının burcunu merak etmesi ile aynı burç ve yükselene sahip olduğumuzu öğrendim. Nedeni belki de burç uyuşmasıdır :)

Bu hafta pek tatılmadım, biraz fazla çıkabilir diye pek yanaşmıyorum tartıya ama bir yandan da yaptığım kaçamakların sonucunu merak ediyorum elbet!! Yine de yürüyüşümü ihmal etmedim. Akşam yemekten sonra cross'u 1 saate çıkardım. 
Peki Pazartesi günü asıl tartılma günü; göreceğiz bakalım anyayı konyayı o zaman!!

Hiç yorum yok: