20 Aralık 2011 Salı

BİR HAFTA NASIL GEÇTİ

Extrem Yelkenlisi Photo By Rico Besserdich
Bugün Salı,Dukan'a başlayalı 33.gün!
Geçen hafta premens döneminde olduğumdan haftayı biraz zor geçirdim.zaten geçen yazımın başlığı da ''Hiç Diyet Havamda Değilim'' idi.
Cuma'ya kadar zor zor getirdim haftayı, cumartesi Sığacık'a gittik. Yelken yapan bir grup arkadaşımız yapılacak yelken yarışına hazırlık çalışması yaptılar, biz de onların fotoğraflarını çektik veeeee akşamda beraber yemek yedik.
Ah ha ah ah!! Ben ne günahlar işledim.
Aamaaaaa çoookkkk güzeldiiiiiii!!!
Ayrıca, yemeğe davetli olduğumuzdan daha da güzeldi :)
İtiraf zamanı, neler yedim; balık restoranında ne yenilirse, o yenilen herşeyden. Zaten bireysel sipariş verilmedi, ortaya gelen meze ve aparatiflerden yedik hepimiz ve oldukça doyduk.

Masaya gelenler:
Izgara ahtapot, birer dilim tam yağlı beyaz peynir, terayağında karides güveç, kalamar tava, haydari, midye dolma, yaprak sarma, kırmızı pancar, salata, peynirli mini biber dolmaları, fırında kaşarlı mantar, ayva tatlısı, karışık meyve, tahin helvası, rakı, soda, su, çay, ekmek.

Ben ne yedim?
Mevsim salata, ama zeytinyağsız sade limonlu, üzerine kırmızı pancarı suyuyla birlikte koydum, salataya pek güzel sos ve garnitür oldu.
2 kaşık haydari,
1/3 peynir,
2 parça ızgara ahtapot bacağı,
4-5 tane midye dolma,
Karides güveçten tereyağlı birkaç güzel parça,
1 tane mini biber dolması,
1 tane sarma,
Kalamar tavadan hatırı sayılır miktarda kalamar- sosuyla elbette,
1 tane kaşarlı mantar dolması,
2 şişe soda
1-2 bardak su
1 dilim ayva tatalısı,
Birkaç lokma tahin helvası,
3-4 bardak çay.

İnanılmaz güzeldi ve inanılmaz doydum!
Evet biraz abarttım, tatlı, sarma, midye dolma ve biraz tereyağlı karides güveç yiyerek yasakları deldim amaaaa;
Rakı içmedim,
Ekmek yemedim,
Çoğu protein olan yiyecekleri tercih ettim,
Evet pişmanlık oldu ama mutluluk da oldu :)

Akşam nihayet beklenen günün geldiğini farkettim. Ohh nihayet!!

Pazar gününü biraz hafif geçirdim. Dukan'ın tarif ettiği Sebze Çorbası'ndan içtim. Dışarı çıktımmin. yarım saat yürüdüm. Akşam cross yapamadım.

Pazartesi sabah tartı günümdü.
Sadece aynı kiloyu dileyerek tartıya çıktım ve inanılmaz bir şekilde yarım kilo eksik tartı. Ohhh be!
Güzel, güzel!!
Bu bana iyi bir motivasyon oldu.
Hala diyetimin 1,5 kilo önünden gidiyorum. Atak döneminden gelen 2kg'lık bonus bu. Yarım kilosunu yedim görüldüğü üzere! Ama olsun hala 1,5 kg hakkım var. Biraz da buna güvenerek yılbaşı akşamı kendimi mahrum bırakmayacağım güzel şeylerden, kimse kusura bakmasın!!

Hiç yorum yok: