3 Aralık 2011 Cumartesi

DUKAN 16. Gün

Bugün 16. gün!!
Ve ben karbonhidrat özlemi ile yanıp tutuşuyorum...
Ne yersem yiyeyim birşey eksik gibi geliyor!
Birşeyin eksikliğini çekiyorum yediklerimde. Bunu da karbonhidrat -ama sebzelerden gelen değil hamur işlerinden olandan bahsediyorum-  eksikliği diye düşünürken, Dukan Tarifleri Facebook sayfasındaki okuduğum yorumlardan anladımki yanlış yaptığım şey TATLANDIRICI kullanmak!!

Sanıyorum bundan dolayı kilo vermem yavaşladı ya da bana öyle geliyor. 16. gün ve 4,5 kilo vermiş durumdayım. Aslında süper bir rakam bu. Yalnız ilk on günde giden 4 kilo sonrasındaki 5 günde neden yarım kilo diye takılmış durumdayım!! Neyse şu tatlandırıcı işini biraz rafa kaldırmaya çalışacağım. Canım çok istemedikçe kullanmamaya karar verdim.

Tüm bu süreçte benim gibi etrafımdaki insanların da fark ettiği bir şey oldu; Cildim güzelleşti!
Bu da yediklerimizin cildimiz üzerine nasılda etkili olduğunu kanıtlıyor.

Ayrıca gözle görülür bir incelme söz konusu. 2 gün önce dayanamayıp beden ölçülerimi aldım. tam 5 cm belimden 3cm basen bölgesinden, 2 cm. bacak, 1 cm. diz ve koldan incelmişim. Nihayet jean pantolanlarımı giyebiliyorum. Kilo konusunda öyle bir noktaya gelmiştim ki hiç bir kıyafetimi giyemiyordum. Dışarı çıkmak benim için eziyete dönmüştü adeta. Eşofmandan başka bir şey üstüme olmuyordu. Şimdi tekrar eski kıyafetlerimi giymeye başladım. Ne büyük mutluluk :)

İnatla yeni kıyafet almayıp kilo vermeyi seçtiğim için kendimi kutladım bugün :)

Yalnız 2 gündür küçük bir dilim ANANAS yiyorum. Öyle tatlı geldi ki!! ''2/0 yapsaydım zaten yiyecektim hergün 1 meyve'' diye de kendimi avutuyorum bu arada... Bakalım Pazartesi günü göreceğiz anyayı konyayı; Seyideki 2. haftayı tamamlamış olacağım.Ve bu haftaki 1 kilo hedefimi tutabilecek miyim??

Dün tam 1 saat cross yapmıştım sırf o ananası yedim diye, şimdi yazımı bitirip yine 1 saat cross yapmaya gideceğim sevgili günlük! Gün boyunca sağa sola yaptığım küçük yürüyüşleri saymıyorum.

Bu arada bugün Karatay Diyeti kitabının yeni baskısı olan Karatay Diyeti'yle Yaşam Boyu Sağlık adlı kitabı satın aldım. 2 yıl önce alıp okuduğum Taş Devri Diyeti kitabıyla aynı katagoride sayabileceğim çok güzel bir kitap. Vücudun işleyişi ve sindirim mekanızması hakkında çok güzel bilgiler veriyor. Kitabı bitirdiğimde Dukan'a hala devam ediyor olacakmıyım acaba??

Hiç yorum yok: