11 Aralık 2011 Pazar

HEDEFİN YARISI

Bugün çok mutluyum!
Neredeyse hedef  kilom için yolu yarıladım sayılır :)
Hedefime 7kg kaldı. 24 günde arkada bıraktığım kilo 6kg. 

Bir diyetisyen arkadaşım bana öyle demişti: 
''Verdiğin her kiloyu 4 paket margarin olarak düşün.''

Vay be 24 paket zararlı margarinden kurtardım vücudumu desene!!! Gözümün önüne getirince 24 paket margarini, şöyle koca bir yığın oluyor... 

Bu sabah Pazar sabahlarına inat 07:40'da uyandım. Kedimiz  ''Dude'' çoktan kapıya dayanmıştı zaten :)  

2 gündür kilo veremediğimi hissediyor ve dert ediyordum kendime nedense. O  yüzden de Pazartesini beklemeden tartılmaya karar verdim. 

Veeee 69,5 kg!!! 
İnanamıyorum. 
Tekrar 6'lı rakamlara dönüş :) Harika bir şey!
O zaman tekrar anladım ki işin sırrı hareket etmekte. Çünkü bir kaç gündür tatlı lor ile kaşar peyniri tükettim az da olsa. 
Ayrıca diyetten önce hazırlayıp buzluğa attığım etli ve pirinçli karalahana sarmasını pişirdim ve 2 öğün diyet yoğurtla yedim mesela. 
Ama birkaç gündür de 1 saat kadar yürüyüş yaptım. Hele bir gün hızımı alamayıp evde açtım en sevdiğim müzikleri bir güzel de dans ettim.
Bugün yeni kilomu görünce tabi hemen gaza gelip kendimi attım buz gibi İzmir sabahına, vurdum sahil yoluna, tam 1 saat yürümüşüm. Yanıma aldığım 1 avuç Goji Bery'i de yürüyüş sırasında yedim.

Tabi bugün Pazar günü ya, hani Pazar günleri çok güzel Pazar kahvaltıları olur ya, ben de dönüşte kendimi ödüllendirmeye karar verdim :) 

Sabah kahvaltımda;

* Çemensiz ve yağları alınmış 3-4 adet pastırmayla tavada yumurtalı pastırma yaptım. Tavayı önceden 2 damla zeytinyağıyla sıvadım. (''Namet'' markasının çemensiz ve yağı en aza indilirmiş güzel bir pastırması var)
* Dün pazardan aldığım Çeçil peyniri ve İzmir Tulumu ile Diyet beyaz peynirim ve Kaşar peynirinin de olduğu güzel bir peynir tabağı yaptım.
*1 küçük domates, 1 küçük salatalık, 1 tane yeşil taze biber koydum.
*1 küçük domatesi 2'ye kesip, 1 dilim Hellim peynirini bahçeden kopardığım biberiyelerle birlikte 2 damla zeytinyağı koyduğum tavda arkalı önlü kızarttım. Yami birşey oldu :)
* Ve tabiki 1 adet Yulaf Kepeği krebim.
* Maalesef hala tatlandırıcı ile içtiğim demleme çayım.

Bu kahvaltı geç vakitte öğlen yemeği yerine de geçecek şekilde Pazar gazetelerimi okurken yapıldı. Ah keşke sofranın bir fotoğrafını çekseydim. Şimdi buraya koyardım. Neyse bir dahaki ödül kahvaltımda çekeyim fotoları.
Ama görüldüğü üzere ödül kahvaltımda dahi ekmek, simit, börek vs. yemedim. Sadece peynirlerin en diyeti olacak diye tutturmadım :)

Hadi inşallah böyle güzel güzel gitsin Dukan Programım! 
Eğer yılbaşına kadar 67'leri görürsem o akşam kendime diyetsiz bir akşam hediye edeceğim!


Hiç yorum yok: