24 Ocak 2012 Salı

DUKAN DUKAN OLALI...

Memleketteyim!!


Her ne kadar kızkardeşimi gelmeden diyet yaptığım konusuna hazırlamış olsam da, arkadaş tutamamış kendini, dizi dizi yapmış fındıklı kurabiyeleri, poğaçaları...
Ben şimdi ne yapayım, nerelere gideyim :(
İlk gün dayandım, 2. gün dayandım, 3 gün bir arkadaşımıza ziyarete gittik, o da yapmış tazecik bir kek (çok güzeldi bu arada) 1 küçük dilim yedim, hem onu kırmamak, hem de kendimi tutamadığım için...

Eve geldim akşam açıktım tabi (öğlende sinemaya gittiğimizden  yemek yiyemediğimden ve öğleden sonra 1 dilim kekle idare ettiğimden) . Yolda gelirken , dünden yaptığım et sotemin hayalini kuruyorum. En sevdiğim et yemeği bu et sote... Amma velakin, evdeki yardımcımız benim yemeği anneme yedirmiş. arıyorum arıyorum yemek yok. Zaten az birşeydi, bitmiş tabi, zero!!!


Offf ne yicem şimdi ben??
Buzluktaki hazır köftelerden çıkardım ki hiç sevmiyorum bu köfteleri, içinde bir sürü katkı maddesi var, inanılmaz tuzlu, yağlı vs.
Neyse bende bir sinirlilik hali!! Açım ya ondan.
Neyse köfte, diyet yoğurt, beyaz peynir ve yulaf kepeği krebimden oluşan akşam yemeğimi yedim. Köftenin yakıcılığını azaltmak için kaşık kaşık yoğurdumla serinlemeye çalıştım.


Gelgelelim 2-3 saat sonra bana gelenler geldi.
3 tane fındıklı kurabiyeyi ve 2 tane poğaçayı bir çırpıda yedim :(
Offf of hemde yatmadan önce!
Hem de öncesinde kahveli süt içtiğim halde!
Hem de hedefime bu kadar yaklaşmışken!


Ne yapayım? Asamam, kesemem kendimi!
Yarın daha dikkat ederim. Şunu gördüm ki , kesinlikle hazırlıklı olmak lazım. Yani dışarı çıkıldığında, misafirliğe gidildiğinde, ya da evde kriz geldiğinde hazırda hemen atıştırılacak  DUKAN  mamulleri olmalı.
Bugün kendime, dukanella, dukan keki ve poğaçası pişireceğim! Akşama şöyle tuzsuz bir tavuk sote yaparım yanına öğlen pişirdiğim körili karnıbahar ve sulandırılmış kefir.
Gece de kriz gelirse diye dukan tatlılarını hazır edeceğim.


Bu arada şafak 22 (güçlendirme evresine kalan süre) ve daha 4 kg var.
Dr. Dukan bana 62,5 kg'ı ideal kilo olarak uygun gördü ama ben 60 kg. olmak istiyorum aslında.Ama bunun için şu an bulunduğum ortam hiç de yardımcı değil bana. Sanırım süreyi biraz uzatmam gerekecek. Önce bi 62,5'a ulaşayım da sonrasına bakarım...

2 yorum:

Taze Anne dedi ki...

valla ben senin yerinde olsam dukani cope atarim memlekete herzaman mi gidiyorsun sanki ye ic eglen. Ben tatilde oyle yaptim sonra eve geldim bir hafta slkl atak yaptim hergun 1 saat duzenli yurudum ve bir haftanin sonunda tatile gittigim kilodan daha zayifladim.... Bence benim gibi yap derim...

Gezenti dedi ki...

Taze,
Valla zaten zaman zaman bozulacak el mahkum benim diyet!! Abarmadan atlatayım bu dönemi diyorum. Çünkü bi an önce hedefime ulaşıp güçlendirme evresindeki ekstra yiyeceklere kavuşmak istiyor canım artık!!
Dizlerimde bir problem olduğundan spora çok yüklenemiyorum son zamanlarda. Sadece yürüyüş o da çok uzun süreler değil.
Hayırlısı :)