23 Kasım 2011 Çarşamba

DUKAN 5. GÜN


5.Gün:

Bu gün SEYİR EVRESİ'nin 2. günü!
Sabah yine güzel bir sebzeli kahvaltı yaptım;
2 yumurta ve 1 domatesle menemen,
1/3 yulaf kepeği krebi
1 dilim light beyaz peynir
Tatlandırıcılı çay,

Öğlende dünden kalan hamsi mücveri yanında roka ve 1/3 yulaf kepeği krebi ile yedim.
Arada light meyveli yoğurt iyi gitti.

Bugün evdeydim ve bloğumu yazarak geçirdim.
Akşam güzel bir Karnabahar* yemeği yaptım. Yanında 3 kaşık light yoğurt ve 1/3 yulaf kepeği krebi.

Karnabaharlı Hindi Yemeği:

Malzemeler:
1 küçük Karnabahar,
1 hazır tavuk bulyon (sıvı olandan)
1 bütün hindi göğüs filetonun yarısı (yaklaşık 300gr. Kadar)
1 soğan ince doğranmış
Yarım demet maydonoz
Çeşitli baharatlar

Yapılışı:
1 küçük karnıbaharı çiçeklerine ayrıdım. Hatta küçük parçalara böldüm.
Hindi göğsünü küçük kuşbaşı yaptım.
Önce ince doğranış soğanları bulyon ve çok az su ile 1*2dk. Pişirdim.
Peşinden eti koydum ve 3-4 dk. Kavurdum.
En son karnıbaharları ve baharatları ekleyip üzerini geçecek kadar su koydum ve hepsini pişirdim.
Piştikten sonra servis ederken tabakta üzerine kıyılmış taze maydonoz koydum.
Mmmmm çok güzel oldu hem de doyurucu :)


Karnıbaharlı Hindi Yemeği

Gün boyu 30dk.lık yürüyüşümü yapamadığım için akşam yemekten 1 saat sonra evde  ''Öyle Bir gezer Zaman ki '' dizimi izlerken 35dk. cross yaptım. Fakat kalan zamanda canım hep bir şeyler atıştırmak istedi. Su, bitkisel çay içtim  ve 2 yemek kaşığı kadar Goji Berry'i çerez gibi yedim TV karşısında. Hiç kötü atıştırma yapmadım. 
Afferin bana :))

Hiç yorum yok: