22 Kasım 2011 Salı

DUKAN DİYETİNE HAZIRLIK II

Ruhsal olarak hazırlandıktan ya da hazırlanamayıp kendimi ''soğuk suya atmamdan'' sonraki ilk gün yaptıklarımı sıralayayım:
  • Unutmadan bu ilk güne gelmeden önce DUKAN DİYETİ kitabını aldım ve birkaç kere okudum. Kitabı okumak çok önemli; sadece diyet listesine bakıp önemli detayları atlamak istemedim elbette :)

  • İyi bir internet kullanıcısı olarak hemen internette ''Dukan Diyeti''ni araştırdım. Zaten Dr. Pierre Dukan web sayfasını kitapta vermiş. Web sayfada olmanız gereken ideal kilonuzu hesaplayabilmeniz için bir test var. Sayfaya ücretsiz üye olunuyor. Testi yapıp ideal kilomu ve DUKAN DİYET PROGRAMIMI öğrendim. Programdaki evrelerin süreleri her kişi çin farklı olacağından mutlaka bunu yapmak gerek. Bakınız Dukan Test.
    *Eğer İngilizce anlamakta zorlanıyorsanız aynı zamanda çok faydalı bilgiler de veren Simla hanımın bloğundaki Türkçe açıklamalarına  bakın lütfen!
  • Dukan Diyet Tariflerim, uzun süredir bu diyeti bilen Simla Hanımın hazırlamış olduğu ve epeydir yazmaya devam ettiği çok faydalı bir blok. Aynı zamanda Facebook'ta da aynı isimle bir grubu var.
  • Büyük bir markete gidip yeme listesinde olan bir çok light ürünü satın aldım. Bunlar yağ oranları çok düşük protein içerikli besinlerdi. Benim listem şöyleydi.
  • Öncelikle daha sonra karşılaştırmak üzere o günün tarihini atarak boydan birkaç fotoğrafımı çektim.
  • Sabah aç karnına tartıldım. Dukan diyetinde sık sık tartılın diyor ama ben bunu sabahları aç karnına ilk kez programa başlamadan önce, 3 günlük ATAK EVRESİ sonunda ve sonrasında haftada bir yapmaya karar verdim.
  • Vücut ölçülerimi aldım. Göğüs, bel, basen, bacak, kol,diz çevresini ölçüp tarihi ile not ettim. Haftada bir tekarlamaya karar verdim.

Hiç yorum yok: