25 Kasım 2011 Cuma

PROTEİN PERŞEMBESİ


7.Gün:

Bu gün SEYİR EVRESİ'nin 4. günü! Bugün Protein Perşembesi!
Dukan programına başlayalı 7 gün oluyor. Fena gitmiyor. Kendimi kontrol edebiliyorum hernekadar canım sürekli bir şeyler yemek istese de aynı zamanda yiyemiyorum :) Yemeye izinli olduğum besinleri yemek zevk vermiyor. Karnım tok, istediğim kadar yiyorum aslında... Bu Dukan insanın yeme zevkini öldürüyor ama bir o kadar da baraşılı bir sonuş elde etmenizi sağlıyor!

Evet bu gün toplamda 7 gün doluyor. 1 hafta sonunda toplamda 3,6 kg hafiflemişim :D
Geriye 8,5 kg. kaldı. Peki neler yedim bugün:


Sabah;
1 dilim hindi jambon,
1/3 yulaf kepeği krebi,
1 dilim light beyaz peynir,
Biraz lor peyniri
Tatlandırıcılı çay,

Ara: Bir küçük kutu light süt

Öğlen;
Soğanlı hindi göğüs sote,
2-3 kaşık light yoğurt
1/3 yulaf kepeği krebi

Ara: Bitki çayı, 1 avuç Goji Berry

Akşam:
Soğanlı hindi göğüs sote,
2-3 kaşık light yoğurt
1/3 yulaf kepeği krebi

Yemekten 1 saat sonra 30 dk. Cross'umu yaptım. Tam bu sırada arkadaşlar aradı ve dışarı çıktım. Aman aman tehlike!! Çünkü direkt yemek masasına gidiyorum. İyiki yemeğimi önceden yemişim. Yine çantama 1 küçük kutu light süt ve meyveli light yoğurt alıp gittim. Neyse onlara gerek kalmadı.
Yalnız masada çok güzel şeyler vardı. Rakı vardı. Balık vardı. Mezeler vardı... Amaaaa ben yemedim! Sadece maden suyu, su ve tatlandırıcılı çay içtim ve balık lakerdasından sızma zeytinyağını peçete ile güzelce silerek çok az miktarda yedim.

Bundan sonra hergün yazmıyacağım. Sonuçlar geldikçe, güzel tariflerim olunca, zor günler geçirince vs. yazmaya kara verdim.
Tekar görüşmek üzere :)



Hiç yorum yok: